کلید سازی در جهانشهر

کلید سازی در جهانشهر بصورت شبانه روزی به شما عزیزان ساکن کرج خدمات ارائه میدهد.

به کلید سازی در مهرشهر یا کلید سازی در کرج نیاز داری فقط کافیه تماس بگیری.

شما هرجای کرج که باشید تیم کیلیدُر.کرج کلید  در کمترین زمان در کنار شماست تا مشکل شما رو حل کنه.

کیلیدُر با کادر مجرب و حرفه ای خود تلاش میکند تا بهترین،خدمات را به شما همشهریان عزیز ارائه دهد.

درب ضد سرقت قفله کلیدشو گم کردی فک میکنی دیگه باز نمیشه.یا باید بشکونیش اشتباه میکنی تیم ما میاد، بدون تخریب یا آسیب به درب یا حتی قفل واست بازش میکنه.

کلید سازی در جهانشهر

خدمات کلید سازی جهانشهر کرج

خب ما یه لیست از خدمات کلید سازی در جهانشهر واسه شما تهیه کردیم.که در ادامه واستون توضیح میدیم.

باز کردن درب ضد سرقت،نصب انواع دستگیره

تعویض مغزی،تعمیر قفل،نصب قفل

ساخت کلید،کپی ریموت،تعویض کد ریموت

تعمیر قفل ماشین،ساخت کلید ماشین

نصب جک پارکینگی،ارام بندی،

تاریخچه کلید و کلید سازی

قدیمیترین سندی که از کلید وجود دارد.مربوط به 4000سال پیش در مصر است.این کلید که یک کلید چوبی بوده است بر روی یک خمره زیبا در خرابه های یک قصر قدیمی یافت شده است.یونانیان البته از کلیدهای تسمه ای استفاده میکردند.بعدها صنعتگران رومی به استفاده از آهن به جای چوب پرداختن.و صنعت ساخت کلید پیشرفت نمود.

در سال1818 میلادی دولت انگلیس برای ساخت قفلی که تنها با کلید منحصر به فرد خودش باز شود،یک صد لیره جایزه تعین کرد.که جایزه از آن فردی بنام پرمیا چوب شد.در اوایل قرن بیستم،پدر و پسری که اهل امریکا بودند.به نامهای لینوس یال بزرگ و لینوس یال جوان صنعت قفل وکلید را مکانیزه نمودند.و انقلابی در این صنعت به وجود امد.

اما امروزه پیشرفت زیادی در زمینه قفل و کلید وجود دارد.نوع دربها تغیر زیادی داشته و دارد بیشتر دربها قفل وکلید امنیتی دارند.اکثرا هم که ضد سرقت شده اند که از امنیت بالایی برخوردار هستند.

کلید سازی در واقع یک فعالیت پیچیده است.قفل ها نسبت به گذشته پیچیده تر شده اند و این باعث شده است که کلید سازی هم یک شغل پیشرفته به حساب اید. 

پس باید موقع انتخاب کلید ساز در نظر داشته باشید.که اون کلید ساز هم کاربلد و حرفه ای باشد هم مجوزهای لازم رو داشته باشه،چون شما دارید قفلها و کلید خونه،مغازه یا دفتر شرکتتون رو بهش میسپارید.